טיולים מאורגנים כשרים לשומרי מסורת

המלצות מטיילים על טיולים מאורגנים כשרים

חוויות של קבוצת מטיילי גשר בטיול כשר בצפון איטליה בהדרכת מאיר סגל

המלצה על טיול לצפון איטליה

לנחמן, השלום והברכה וגמר חתימה טובה!

מרבותינו למדנו את מצוות הכרת הטוב ואמותינו חינכונו להגיד יפה "תודה"! למי שמגיע לו …. אולי למדנו כך גם ממדריכינו המשותפים בבני עקיבא…. זוהי אם כן ההזדמנות להיות תלמידים טובים ולנצל במה זו להודות למשפחת "טיולי גשר" על שצירפוני בחום למשפחה, וכמו במשפחה טובה גם העניקו לי פעמיים שי ראוי ונאה. על שי ראשון אני מודה גם בשם בני אוהד וכלתנו כנרת שזכו ממשפחת "גשר" בהמחאה נאה ובאיחולים חמים לקראת נישואיהם שהיו לפני 4 שבועות. יישר כח על היזמה ועל השי . להפתעה נוספת זכיתי בערב החג כשנציג "טיולי גשר" המסור והחביב תמיד, יוסי גליק, הופיע בפתח דלתנו עם שי לחג, כלי יפיפה לדבש בתוספת איחולים לשנה החדשה. חן חן ותודה מעומקא דליבא. הפתעות הן נעימות, במיוחד כשהן ממש בלתי צפויות כמו אלו המצויינות לעיל.

בהזדמנות זו ברצוני לציין את שביעות רצוננו המלאה משירותי "טיולי גשר" בטיול שיצאנו, חברי תא המורים הגימלאים הדתיים, לצפון אטליה, בקיץ האחרון עם המדריך המיוחד ויוצא הדופן, מאיר סגל. הטיול היה הצלחה מדהימה בזכות צירוף מקרים של קבוצה מרשימה, מסלול אטרקטיבי, שירותי מלון מצויינים, תכנון ראוי ומעל לכל הדרכה מעולה של מאיר , יחסו המיוחד לכל מטייל באופן אישי והעניין הרב שגילה ב"איך לצ'פר את הקבוצה בעוד ועוד הפתעות" (גם על חשבון "גשר) כמו עוד רכבל ועוד אתר וכד'. יישר כוח למאיר, לצוות שנשאר בבית במיוחד ליוסי גליק שאימצנו כנציגנו שלנו ב"גשר" ולכל מי שידיו לב לו בנושא.

בהזדמנות זו אציין לשבח גם שני טיולים קודמים שהוצאתי דרככם, כראש תא המורים הגימלאים הדתיים בפ"ת. האחד הוא הטיול בעקבות יהדות ספרד עם ציפי שפיגל והשני מסע לפולין עם רזי ממט. שניהם (גם המדריכים וגם הטיולים) היו יוצאי דופן באיכותם וכמובן, למי תודה למי ברכה? לצוות המנווט ולעומדים בראש החץ. אז שוב יישר כוח בתקווה להמשך שיתוף פעולה ובאיחולים שתשרה ברכת שמים במעשי ידיכם.

גמר חתימה טובה ותודה,

צביה לבובי,
יו"ר תא המורים הגימלאים הדתיים בפ"ת

העתק: יוסי גליק – מנהל שיווק

טיולים מאורגנים לאיטליה >

חוויות של טיולים מאורגנים לאיטליה >