טיולים מאורגנים כשרים לשומרי מסורת

המלצות מטיילים על טיולים מאורגנים כשרים

טיול לתאילנד בהדרכת ד"ר פלד ברזילי, קיץ תשע"ו

המלצה על טיול מאורגן כשר לתאילנד

ב"סד
טיול לתאילנד אוגוסט תשע"ו

פלד המדריך היקר!
בטיול בקשת שנהיה תמיד ביחד ושנקשיב לך…. עכשיו תורך להקשיב לנו.
ברצוננו להודות לך בשם כל הקבוצה על ההדרכה האיכותית. אחד המרכיבים להצלחה של טיול הוא הידע והניסיון של המדריך. ב"ה התברכנו בך, בכישוריך ובידע שלך שתרמו רבות להצלחה של הטיול.

עבודתו של מדריך דורשת לא רק ידע אלא התמצאות במרחב, כשרון בארגון כדי לעמוד בלוח הזמנים האינטנסיביים של המסלול הטיול, ארגון אוטובוסים, מוניות, טוק טוק, ארגון ארוחות, טלפונים ועוד. וזאת על מנת לאפשר לכל פרט ופרט להינות ככל האפשר ולפתור בעיות שצצות בשטח.

נתת לנו הסברים, סיפרת לנו סיפורים והענקת לנו ידע רב תחומי בהיסטוריה, בחקלאות, בגיאוגרפיה, במדעים ועוד וזאת בנועם ובסבר פנים מאירות.

מרכיב נוסף לא פחות חשוב ואולי יותר חשוב הוא היחס שלך החם והלבבי. דאגת לנו ללא ליאות לפרט ולכלל הקבוצה. דאגת לארוחות גורמה עם חביתות כל בוקר, ירקות, לחמניות, פירות וב"ה הכל בשפע. טרחת ועמלת סביבנו על מנת להעניק לכל אחד ואחד יחס אנושי וחם. השמעת לנו שירים, פתחת את הבוקר בתפילת הדרך ובלימוד יומי בהלכות שמירת הלשון ועוד. בקיצור היית חבר, אבא, סבא ומדריך נפלא שדאג לנו בסבלנות אין קץ. בזכות כל התכונות האלה הצלחת לגבש קבוצה אנונימית לתפארת. הרגשנו כמו משפחה והכל בזכותך. אין ספק שכל אחד מחברי הקבוצה דאגו זה לזה ותרמו רבות לגיבוש הקבוצה.
מסלול הטיול היה מהמם. התפעלנו מכל מקום שאליו הגענו. חווינו חוויות בראשיתיות בכפרים ובעיירות, נסענו הרבה, טסנו הרבה, ושטנו הרבה. הכרנו מאכלים תאילנדיים והספקנו לפנק את עצמנו במסאז'ים מיוחדים.

אין ספק שטיול זה ישאיר את רישומו עלינו עוד ימים רבים.

ולסיום פלד,
בשם כל הקבוצה, אנו רוצים להודות לך מכל הלב על שישה עשר ימים שבהם שהינו במחיצתך ונהנינו מכל רגע ורגע.
אנו מאחלים לך שהקב"ה ייתן לך כוח (פלד=פלדה) להמשיך ולהדריך עוד קבוצות רבות בשמחה, בבריאות ובאריכות ימים עוד שנים רבות וטובות.
יהי רצון שהקב"ה ישלם לך על פועלך ותהי משכורתך שלמה מעם ה'.

בהוקרה ובהערכה רבה,
אביגיל חג'בי וכל מטיילי קבוצת תאילנד תשע"ו

טיולים מאורגנים לתאילנד >

חוויות הטיולים בתאילנד >