טיולים מאורגנים כשרים לשומרי מסורת

המלצות מטיילים על טיולים מאורגנים כשרים

טיול מאורגן כשר ליער השחור וחבל אלזאס בהדרכת מאיר סגל, יוני 2018

המלצות לטיול ליער השחור ואלזאס

בע"ה

למאיר היקר!

אז הכל התחיל מסתבר כמו אצל רובנו ברגע האחרון החלטנו לקחת פסק זמן מטרדות היום ולצאת לחופשה בחו"ל. גשרנו על כל הפערים והצטרפנו ל"גשר" בתקוה שתגשר על כל הציפיות והרצונות וכך נפל הפור על היער השחור, קבוצה למיטיבי שקט בלי רעש וילדים ובלי אתגרים מיותרים.

נפגשנו עם מאיר שהאיר לנו פנים עם סל ובו כובע וכריך.

במהלך הטיול הארת בדבריך מקומות אפלים. הצלחת להאיר גם מקומות יהודיים שנמצאים בניכר ומחכים שמשהו יבוא להצית את האור ולומר מילים מאירות וחכמות. זכינו לראות את "אשרי יולדתי" ולהבין מאין הגיע מאור הפנים וחכמת הידע והחיים.

מאיר היקר מנהל הדרכה של חברת "גשר" נאחל לך להעמיד דורות חדשים של מדריכים שילכו לאורך וישכילו להבין שמדריך טוב יכול להפוך טיול למשהו מעצים שנחרט לאורך זמן. אז יישר כוח גדול!!

תמשיך בבריאות טובה באושר ושלווה.

ולכם קבוצה מקסימה חברים לטיול אם מדריך יכול להפוך את הטיול למעצים ומהנה, רוח הקבוצה שמגיעה מגילאים שונים, מרבדים שונים, דעות שונות, מבלי היכרות מוקדמת, יכולים באווירה טובה וחברית לתת לטיול את התבלין הכי יקר. להפוך אותו לטיול הכי הכי…

אז שיחקנו אותה חבורה מקסימה, טיול בוטיק איכותי, מה צריך עוד? להמשיך ולטייל ולקוות שבע"ה נמשיך להנות ולטייל בבריאות טובה ושלא יגמר לעולם.

באהבה רבה רבה

מכולנו

טיולים מאורגנים ליער השחור וגרמניה >

מצ"ב מכתב לכבוד מנהל גשר

יישר כח על הטיול שעלה על הצפיות ונתן תמורה מלאה למחיר שאינו זול ועמד בכל הדקדוקים שלי. כמובן יש לציין לשבח אדיר את המדריך המעולה והרב גוני מאיר סגל שמלבד היותו מדריך מעולה ביותר ומעורר עניין וידע ומנצל את הזמן לאתרים וטיולים באופן מלא ומעבר, תיפקד באופן מלא ומעולה בשאר ההיבטים הקשורים לכלל הקבוצה, הווי וארגון מסביב ביום חול ושבת וגרם לרצון עז להצטרף לטיולים נוספים שהוא מארגן. כמו כן המלון היה מעולה מלכל הבחינות המיקום הייחודי והיפה, האוכל המעולה ובשפע רב וכמובן יש לציין לשבח מיוחד את מנהל המלון שלמה סלומון שהמסירות הדאגה והאכפתיות שלו לסייע בכל דבר היא משהוא יוצא מגדר הרגיל. כמו כן השף המסור והצוות.
אין ספק שבהנחה ש- גשר מארגן טיולים ברמה כזו, אשמח לשמוע ולהצטרף בכל עת, בכפוף לאילוצי זמן ותקציב שברשותי.

בתודה רבה ושמירת קשר בשמחה רבה
ד"ר יהודה שנפס (טיול היער השחור לזוגות 3.7.2018)

חוויות הטיולים ביער השחור >