טיולים מאורגנים כשרים לשומרי מסורת

המלצות מטיילים על טיולים מאורגנים כשרים

טיול כשר מאורגן לחוף המזרחי בארה"ב בהדרכת הרב רפי גורן, קיץ 2019

המלצות על טיול לארה"ב

לחברת גשר שלום רב !

ברצוני להביע תודה והערכה רבה על שזכיתי להשתתף בטיול המדובר.

מסלול הטיול והיעדים שבהם ביקרנו היו מעשירים, איכותיים, מועילים ומאוד מעניינים.

ארגון ההסעות ובתי המלון היו בסה"כ ברמה מאוד גבוהה. בתי המלון איכותיים ונקיים, האוטובוסים היו מאוד נוחים, ובסה"כ הלו"ז התנהל בדיוק כפי שתכננן ועדכן מדריך הטיול, הרב רפי גורן.

חשוב מאוד לתת את הדעת לארוחות הבוקר, המאוד חשובות, שיש מקום לשפרן. הארוחות היו מגוונות באופן מוגבל מאוד ולעתים הוגש האוכל כשהוא קר. הדבר יצר מרמור וחוסר נעימות בקרב החברים. ארוחות הערב היו בסה"כ מאוד מזינות, עשירות וברמה מאוד גבוהה !

מדריך הטיול הרב רפי גורן התנהל בצורה נינוחה, רגועה, מאוד מאוד מקצועית !! הנעים והעשיר מאוד את הזמן במהלך הביקורים ביעדים השונים ובמהלך הנסיעות. כמו כן גילה חיבה רבה לחברי הקבוצה, הסביר פנים, גילה זריזות רבה, אורך רוח, סבלנות, מקצועיות רבה בהסברים, במשחקים, ובאתגרים שהציב בפני החברים בקבוצה. כמו כן היה זמין לכל פנייה או בקשה והשתדל מאוד לענות על הצרכים המתוכננים והבלתי מתוכננים של כל אחד מחברים. חשוב להבהיר כי ברור מעל לכל ספק כי פיקוח והדרכה על טיול בסדר גודל כזה מחייב רצינות רבה, ניסיון עצום, סבלנות, יכולת ארגונית, גמישות מחשבתית ויכולת למצוא פתרונות לארועים בלתי מתוכננים. את כל הנ"ל הביא הרב רפי לידי ביטוי וביד רמה !

בברכה והערכה !
יחיאל בן שאול

טיולים מאורגנים לארה"ב >

***
תאריך: 31/7/19, כח תמוז תשע"ט

לכבוד:
מאיר סגל
טיולי גשר

הנדון: הבעת הערכה למדריך רפאל גורן.
ברצוני להביע את הערכתי למדריך רפאל (פאפא) אשר הדריך את הקבוצה לטיול לארה"ב מחוף לחוף בתאריך 1/7/19 עד 19/7/19. כפי שהתרשמתי מהמדריך וגם האנשים בקבוצה נהניתי מאוד מהטיול וזה לזכותו של רפאל שהפגין ידע רחב בכל המקומות המדהימים שבקרנו בהם, ובנוסף נשא הרצאות כמעט ללא הפסקה באוטובוס ובכל האתרים שביקרנו.
המדריך רפאל ידע לשאת הרצאה כמו: היסטוריה, גיאוגרפיה, לפי המקומות שנסענו אליהם, וגם חזר על ההרצאות כדי שנזכור את החומר, אפילו היה בוחן אותנו כדי לבדוק אם אנחנו זוכרים את ההרצאה והתאריכים של כל האתרים שטיילנו בהם.
יישר כח למדריך רפאל, וטיולי גשר על ארגון ותכנון הטיול, יישר כח למדריך רפאל, וטיולי גשר על הארגון ותכנון הטיול לארצות הברית.

בכבוד רב,
מרדכי מוטולה.

חוויות הטיולים בארה"ב >