טיולים מאורגנים כשרים לשומרי מסורת

המלצות מטיילים על טיולים מאורגנים כשרים

טיול מאורגן לשומרי מסורת בפורטוגל בהדרכת ציפי שפיגל, אוגוסט 2018

המלצות על טיול מאורגן כשר בפורטוגל

טיול מאורגן לפורטוגל 6-13/8/2018

ד'/אלול/תשע"ח
8/15/2018
בס"ד

ציפי שפיגל מדריכת הטיול
מכובדת !

"רבות מדריכות עשו חייל ואת עלית על כולנה". אכן עשית חייל בהובלת הקבוצה ברגישות, במקצועיות, עם הומור והפגנת ידע חשוב, ידע חיוני להכרת המסלול. ביצעת את מלאכתך באהבה ניכרת, מתוך התחשבות בצורכי הקבוצה ההטרוגנית, בהקשבה לכל פרט בקבוצה, ביצירתיות המתבקשת לנוכח הבלתי צפוי במעברים מאתר לאתר ומעיר לעיר. הפעלת את הקבוצה במהלך הנסיעות הארוכות באוטובוס באמצעות חידונים, שעשועונים מרחיבי דעת, שירים ומתן במה לביטוי אישי לכולנו. היפגנת חוש הומור מפותח עם בדיחות מצחיקות כיאה לסטנדפיסטית מנוסה. יצרת אוירה חברתית נעימה אשר תרמה רבות לגיבוש הקבוצה.

כאן נכון לומר שגם ההרכב האנושי האיכותי של הקבוצה היווה מרכיב חשוב בבניית האקלים החברתי החיובי של הקבוצה במהלך הטיול. ניתברכנו כולנו במרכיב זה למרות היותנו שונים אלה מאלה. הישכלנו בהובלתך החכמה והחמה ליהנות הדדית ביננו ואיתך.

כמו כל דבר טוב גם הטיול המהנה שלנו מגיע לסיומו כאשר כולנו רוויים הנאה מהחוויות שזכינו בהן בזכותך, בפורטוגל היפה ועם הזיכרונות הנעימים נשוב אל ארצנו הקטנטונת והיפה ביותר בעולם הלא היא ארץ ישראל.

תודה רבה ציפי על כל מה שהענקת לנו בטיול. המשיכי לעשות חייל. תחזקנה ידייך, ראי ברכה בעמלך עוד שנים הרבה. את מדריכה מוכשרת ואנושית, ניחנת בתכונות החיוניות מאד להצלחת טיול.

בראשית חודש אלול, חודש הרחמים והסליחות בו מסתיים טיולנו המהנה, נתעלה על עצמנו כדי לפנות את דעתנו לסליחות כמתבקש. שתהיה לכולנו ולכל בית ישראל שנה טובה ומבורכת, שנת שלום, ביטחון, פרנסה טובה, בריאות ואהבת חינם בשפע.

תיכלה שנה וקיללותיה, תחל שנה ובירכותיה.

מאיתנו קבוצת המטיילות והמטיילים עם "גשר"
טיולים מאורגנים מסורת
יואל שאול בשם הקבוצה

טיולים מאורגנים לפורטוגל >

אל: טיולי גשר 14/8/18

פרח, הטיול היה מוצלח מאוד. המדריכה ציפי היא באמת מלכה. היינו בטיולים רבים עד היום עם מדריכים מכל הסוגים, אבל נשמה טובה כמו ציפי לא פגשנו. היא כל כך מסורה, אחראית ואוהבת. כל כולה נתינה לזולת. הצלחת הטיול הזה היא בעיקר בזכותה. הלוואי שנזכה לטיולים נוספים איתה.

פרח, אני מודה לך מאוד על הטיפול המסור שלך בנו ובכל הנלווים אליי. את סוכנת למופת.

חוויות הטיולים בפורטוגל >