טיולים מאורגנים כשרים לשומרי מסורת

המלצות מטיילים על טיולים מאורגנים כשרים

טיול מאורגן בסקנדינביה לשומרי מסורת בהדרכת אריה שוואט, סתיו 2019

המלצה על טיול בסקנדינביה

אריה יקר,
(הדברים נכתבים בשם משפחת ברוש הגרעינית לאחר התייעצויות משפחתיות)

היה לנו טיול מקסים, כל המשפחה נהנתה עד השמים!

כמובן שצריך גם את סקנדינביה ברקע כמו גם את החבורה הנחמדה ואת הנסיון של "גשר", אבל, הובלתך את המסע הזה הייתה המרכיב המרכזי והמאפיל על היתר בכך.

עשית זאת במקצועיות, בניסיון רב, במנהיגות, ביֶדע, בִּיצירת אווירה מעולה, נעימה ומגרה אינטלקטואלית, במחשבה ובתכנון מוקפדים ומעל הכל בביטוי רב של אישיותך המיוחדת, ברוחב האופקים ובשילוב הנפלא של איש אוהב אדם, אוהב ישראל, בעל עולם תורני עשיר, מחובר לעולם הזה ולעולם העסקים.

היית איכפתי מאוד, דאגת לכולנו, בכל דבר ועניין ואנחנו ממש מעריכים את זה. בִּירידה נוספת לַפּרטים , המסלול היה נהדר ואנחנו בטוחים שהוא נבנה במחשבה רבה. האוכל היה מצויין ביחס לציפיות והחששות שלנו וגם באופן כללי. כמעט כל ה'מנות החמות' שהבאנו לגיבוי הוחזרו הבייתה. (זאת אמירה משמעותית יותר בהתחשב בכך שמדובר בִּילדים) רוב המלונות היו מעולים ברמה מסַפקת לחלוטין.

ברור שחשובה לך לא פחות גם ביקורת בונה ונערך תהליך די ארוך כדי לחלץ אותה. יש לקחת את הדברים בערבון מוגבל כיוון שאיננו משתתפים אופייניים אלא משפחה וגם כיוון שאיננו מכירים באמת את האילוצים והחלופות האפשריות:

מוזיאון הויקינגים והטיקי היו פחות מעניינים. וַאסַה היה מעולה , כדאי להקדיש לו מעט יותר זמן.

הנסיעות היו מדהימות אבל גם ארוכות (ובאמת עשית ככל הניתן כדי להנעים אותם), אנחנו באמת לא יודעים אם ישנן חלופות . אולי (?) אפשר ליצור "אשכולות" של אתרים סמוכים ובינהם להגיע עם רכבות מהירות.

האתר של הקרחון היה מאוד מהנה. גם לעולים באופן ממוכן. כדאי לשלב עוד אתר או שנַים המשלבים פעילות אקטיבית יותר.

הקרוז הייתה חוויה נהדרת עבור כולנו. קרן כרופאה באה מצויידת מראש ודאגה לקבוצה. כדאי אולי להכין מראש את המשתתפים לאפשרויות של קבלת בחילה.

קרן מוסיפה שהיה נכון להגדיל מעט את הנתח של שבדיה ודנמרק ע"ח נורבגיה.

אתה אדם שנהנה מאוד לעשות את תפקידו וזה ממש ניכר. אנחנו לוקחים מהטיול המון סקנדינביה והמון אריֵה!
תודה רבה!
קרן, בני, הודיה, שי, שגיא, שהם, רואי

טיולים מאורגנים לסקנדינביה >

חוויות הטיולים לסקנדינביה >