טיולים מאורגנים כשרים לשומרי מסורת

המלצות מטיילים על טיולים מאורגנים כשרים

לטיול לרוסיה - סנט פטרסבורג ומוסקבה בהדרכת נעם קופמן, קיץ 2018

המלצה על טיול ברוסיה

לכבוד:
מר נחמן קידר – מנכ"ל
"גשר טורס"

שלום רב,

הנדון: מכתב הערכה

ביום 6/8/18 יצאנו רעייתי והח"מ לטיול מאורגן ברוסיה (סנט פטרסבורג ומוסקבה) באמצעות משרדך שהנך עומד בראשו.

יציאתנו לטיול באמצעות משרדך נבעה בראש ובראשונה מחו"ד שקיבלנו על משרדך וכן המלצות מרשימות ממטיילים שחבו את טיולם באמצעות צוות משרדך שליווה אותם בכל ימי שהותם מחוץ לגבולות המדינה.

מצאתי חובה לנכון להביע את הערכתי לארגון הטיול, המסלול, בתי המלון והטיסות.
כבר מהמפגש הראשון בשדה התעופה בנתב"ג עם מר נעם קופמן (מדריך/מלווה), הטיפול הראשוני ודברי ההסבר שהלה נתן, הגעתי למסקנה כי יש לנו עסק עם משרד רציני, אמין ומנוסה.

במהלך שהותנו יחד עם קבוצה מדהימה כשלעצמה על אדמת רוסיה, ליווה והדריך את הקבוצה כאמור, נעם קופמן. ראוי לציין כי נעם הינו איש נעים הליכות, הפגין ידע נרחב, כושר תמרון העברת מסרים ברורים, מידע מקיף ומעניין, חברותי מאד אשר הקדיש מזמנו החופשי והפרטי לעזור לכל אחת ואחד מחברי קב' הטיול. כמו"כ בד בבד הוא ניחן ביכולת ארגונית, סמכותיות נחרצות מדהימה, בכל הקשור בלוח הזמנים והאדמיניסטרציה.

ראויה לשבח ולציון מיוחד, הגב' אפרת ארנטרוי, אשר נתנה לי אישית מכל מרצה, עוד בטרם יציאתי לטיול, לחוש ב"אווירה בטוחה" (טיול ראשון עבורי במתכונת טיול קבוצתי מאורגן), ובכך השאירה חותם ענק אצלי – לעניין טיפול בשרות לקוחות ולמחויבות למקום עבודתה אשר כלל אינו מובן מאליו, ברמה כפי שגב' אפרת פעלה.

במסגרת עיסוקי אני נמצא בקשר עם לא מעט נותני שירות למיניהם ולסוגיהם ולמצער, קשה עד מאוד למצוא במחוזותינו, שילוב מנצח של מקצוענות, נאמנות ואנושיות כפי שנחשפתי למוזכרים לעיל.

אין ספק כי אני, רעייתי ולעניות דעתי הצנועה כל קבוצת המטיילים, זכינו להיות שותפים לטיול מוצלח ומהנה ואשר על כן מצאנו בך כמנכ"ל משרד, כל המצוין לעיל ועל כך מגיעות לך כל מילות התודה ולכל צוות המשרד שהנך מעסיק שהוזכרו במכתב זה ולאלה שלא הוזכרו – ישר כח אדיר.
לא אוסיף להלל ולשבח, רק אומר שפשוט היה טיול מדהים בגל מובניו והיבטיו.
אשר על כן, תודה מעומקא דליבא על הכל, לך, לנעם, אפרת, המדהימים.
תבורך החברה שכך הוא מנהלה ויבורך המנכ"ל שאלו הם עובדיו.

בברכה,
צבי גולן, עו"ד

המלצה על טיול מאורגן כשר ברוסיה

טיולים מאורגנים לרוסיה >

המלצה לטיול כשר מאורגן ברוסיה

חוויות טיולים לרוסיה >