טיולים מאורגנים כשרים לשומרי מסורת

טיול מאורגן כשר לרומניה

רומניה – מדינה תיירותית עם שפע של אטרקציות לכל גיל

טיול מאורגן לרומניה לשומרי מסורת >

נופים מרהיבים של הרי הקרפטים, ערים עתיקות, טירות, אתרי סקי, מכרות מלח, האלפים הטרנסילבניים והיסטוריה מרתקת המשתקפת לאורכה ורוחבה של כל המדינה – אלו הן מנת חלקה של רומניה הנמצאת בקו התפר שבין מזרח ומרכז אירופה. טיול מאורגן לרומניה הוא בין הטיולים המומלצים ביותר עבור כל גיל.

ערים ואתרים בטיול ברומניה

בוקרשט
בוקרשט היא בירתה של רומניה עם אוכלוסייה מגוונת המונה כשני מיליון איש. עיר זו כונתה בעבר "פריז הקטנה" וכיום היא עיר מתויירת מאוד בזכות תושבי המקום מקבלי הפנים ואתרי האטרקציות שלה. המקומות המומלצים לביקור הם: בית העיתונות החופשית, שער הניצחון, מרכז הקונגרסים, בית הכנסת היהודי הגדול, ארמון המלוכה, בית הפרלמנט וכיכר ויקטוריה. המרכז הישן של העיר הנקרא ליפסקאני עמוס בבתי קפה, מסעדות וחנויות בוטיק קטנות ומיוחדות.

בראשוב
עיר מרכזית היסטורית בחבל טרנסילבניה הבנויה למרגלותיו של ההר טימפה ומוקפת בהרי הקרפטים. המיקום המרכזי של ברשוב מאפשר יציאה ממנה אל יעדים רבים ברחבי רומניה. בנסיעה קצרה תוכלו להגיע לטירת בראן המפורסמת, לבקר במבצר העתיק של רשנוב, ארמון פלש המפואר וכמובן בפויאנה בראשוב – אתר סקי הכי ידוע ברומניה ומקום נפלא לטייל בו גם בעונת הקיץ.
בראשוב היא עיר תיירותית מאוד המציעה למבקריה מגוון אטרקציות היסטוריות מתקופת ימי הביניים וגם מקומות בילוי רבים. הרובע העתיק נמצא במרכז העיר כאשר במרכזו ממוקמת הכיכר המרכזית בשם "פיאצה ספטולוי", שווקים רבים, בית הכנסת העתיק וסמטאות שהזמן בהם קפא מלכת.

פויאנה בראשוב
העיירה פויאנה ברשוב נישאת לגובה של 1,030 מטרים. זוהי עיירת סקי המובילה ברומניה הנמצאת במרחק קצר מן העיר בראשוב ומציעה לתיירים ולספורטאים מסלולי סקי בכל רמות הקושי. פויאנה בראשוב היא אתר תיירותי פופולרי ביותר לא רק בעונת החורף. גם בקיץ היא מושכת אליה מטיילים רבים אשר מחפשים אחר נופים מופלאים של הרי הקרפטים ומפנקת את מבקריה במגוון של בתי נופש, בתי מלון, מסעדות ופעילויות. טיול לרכבל העליון של העיירה חושף מרהיבה של כל האזור ומומלץ שלא לוותר על כך.

סינייה
זוהי עיירה הררית קטנה הנמצאת במרחק נסיעה של 45 דקות מבראשוב על מרגלותיו של הר בוצ'ג'י. נופיה של סינאיה מדהימים ביופיים והאזור מלא אטרקציות מומלצות, ביניהן ארמון פלש, מנזר סינאיה, תחנת הרכבת, צוקי פרנץ ג'וזף ואתרים לטיולים רגליים בנופים טבע מהממים.

סיגישוארה
סיגישוארה ממוקמת במחוז מורש במרחק של כשעתיים מבראשוב והיא נחשבת לפנינה של אתרי רומניה. העיר הוקמה בימי הביניים על ידי הדאקים, נכבשה בשלב מאוחר יותר על ידי הרומאים ואוכלסה במאה ה – 12 בלוחמים סקסונים. מדי שנה נערך בה פסטיבל ימי הביניים. סיגישוארה מוקפת חומה עם תשעה מגדלים ואתרי הביקור בה הם מגדל השעון והסימטאות העתיקות שבה.

דומבריביצ'וארה
זהו מעבר בין הרים המשתרך לאורך 9 קילומטרים. מקום מרשים ביופיו המכיל כ–20 קניונים הנישאים לגובה רב של עד 200 מטרים.

כפר מוצ'ו
הכביש המוביל אל כפר זה מדהים, מפותל מאוד ובעל נופים של הרים ועצי מחט גבוהים. הכפר משמש במקום נופש וניתן למצוא בו בתי מלון רבים עם חדרים להשכרה. אחת האטרקציות היותר פופולריות של כפר מוציו היא הסיורים המודרכים בכרכרות הרתומות לסוסים.

טירת בראן
טירת בראן שוכנת במרכז הכפר הציורי בראן. טירה זו יותר מוכרת כטירתו של הרוזן דרקולה, הלוא הוא ולאד טפש "המשפד". הטירה נבנתה הימי הביניים במטרה לשמור על מהעבר בין וולאכיה לבין טרנסילבניה. בשנת 1921 נתנו תושבי המקום את הארמון למלכה מריה שהפכה אותו לארמון מלכותי וכיום הוא אחד מאתרי התיירות המבוקרים ביותר ברומניה. למרגלותיה של הטירה נמצא שוק איכרים בכפר בראן המכיל דוכנים רבים וייחודיים.