טיולים מאורגנים כשרים לשומרי מסורת

טיול מאורגן כשר ליער השחור בהדרכת יוסי גליק, קיץ 2016

המלצה על טיול כשר ליער השחור

טיול ליער השחור בין התאריכים 26.7.16 -20.7.17

לאחר התלבטויות רבות לאן נסע השנה לטייל, החלטנו לצאת לטיול דרך חברת גשר. לטיול נרשמנו אני, אמי ואחותי הקטנה בת ה-13. זוהי הפעם הראשונה שאנחנו יוצאים דרך חברת גשר. בחרנו לצאת לטיול של היער השחור משום שהמסלול היה נראה מעניין, והתאריכים התאימו ללוחות הזמנים שלנו.
אתמול בלילה חזרנו ארצה, והיה לי חשוב לעדכן אתכם על הטיול הקסום שעברנו.

החוויה התחילה כאשר פגשנו בשדה תעופה בארץ את יוסי גליק שקיבל אותנו בפנים מחייכות והמון סבלנות. הסביר, חילק את כל הכרטיסים, הכריכים ואיחל טיסה נעימה ומהנה.

לאחר הנחיתה בגרמניה, מיד ידענו לזהות את גבי גורביץ המדריך (שעוד יסופר עליו רבות במהלך מכתב זה) אשר קיבל אותנו בסבר פנים יפות ובחיוך. כשהגענו לגרמניה, האוטובוס והמדריך כבר המתינו לנו, ולכן יכולנו לצאת לדרך מהר מאוד.
לאחר יום מעייף ומתיש אך מהנה במיוחד, הגענו למלון. הופתענו שהקבוצה שלנו כל כך קטנה (16 איש) וכל המלון בשבילנו. המלון היה נקי ומסודר, העובדים היו אדיבים ונענו ברצון לכל בקשה של כל אחד מחברי הקבוצה. מנהל המלון בא לבקר אותנו לעיתים ולוודא שהכל בסדר ושאנחנו מרוצים.
באותו ערב כבר הספקנו לטעום את האוכל של השף יגאל, שנענה ברצון לכל בקשה והיה שם בשביל לשמוע חוות דעת, טענות ומענות במידה והיו.

חייבת לציין כי מעל הכל, מה שעשה את הטיול באמת מושלם היה המדריך. הקבוצה הייתה מגוונת מילדות בנות 11 ועד נערים החל מגיל 15 ועד 30 וכמובן הורים בגילאים השונים. גבי ידע להתייחס לכל אחד ואחת במהלך כל הטיול. הצורה בה הוא העביר את הידע, סיפר את הסיפורים תרמה לחוויה מעל הכל.

גבי דאג להיות קשוב לכל בקשה, תמיד דאג ובדק שהכל בסדר, שלא חסר לאף אחד כלום ושכולם מרוצים. גם בימים שהיו מתישים עבורנו המטיילים, גבי היה פשוט כוכב וגרם לנו לצחוק ולהמשיך לטייל בכיף (סיפר לנו סיפורים, בדיחות, חידונים וכו').

יצאתי לטיולים רבים (חלקם מאורגנים, חלקם לא), אך הטיול הזה ייזכר כאחד הטיולים הטובים. בזכות גבי אין ספק שהטיול המאורגן הבא שלי ושל משפחתי יהיה דרך "טיולי גשר". רוב הסיכויים שנבחר (המשפחה ואני) את הטיול לפי היעד שגבי מדריך ולאחר מכן לפי היעד.
אני רוצה להודות לגשר על המלון ועובדיו המקסימים, המסלול, השף האכפתי והקשוב, ויותר מהכל על גבי המדריך.

אשריכם שזה הצוות שלכם!
וכמובן שאמליץ על "טיולי גשר" בחום.